Anis Mahirah
First Year Student: Sem 2
Tuesday 7 April 2015 • 01:21 • 0 comments

Assalamualaikum :)


Sejak masuk universiti tambah tambah dah degree ni lagi malas aku nak update belog. Tak cukup masa sebab banyak main main. Hahaha! Bab masa kena sangat aware, jangan buang masa sangat.

 Sesungguhnya kerana masa, manusia kerugian. 
[Surah Al-'Asr 103:1-3]

Bila degree, rasa macam sedar diri sikit, dah tua. Ops. Kalau tak, pikir main main je memanjang.
Umur pun duapuluh tapi feeling feeling macam sekolah menengah lagi. Orang zaman dulu kira anak dara tua tau tak. Matured lah sikit paten. 

Sem 2 ni bahang stress tu aku dapat rasa sikit. Subjek makin susah, so kena betol betol fokus. Sekarang tukar kelas, dapat kawan baru. Nasib lah semua baik baik je dengan aku. Dapat kawan baik pun nikmat kena syukur tau!
Assignment pun dah belambak lambak, kadang rasa, Ya Allah, apa semua ni.
Tapi kita lek lek je, setiap yang susah tu datang dengan kesenangan.
Aku selalu pesan kat diri sendiri, susah mana pun jangan senang senang nak putus asa.

Tapi esok lusa dah nak cuti midsem so macam lega sikit walaupun lecture dah bekalkan homework menggunung. Sebenarnyakan, aku dah buat list thing nak buat apa kat rumah nanti. Hahaha, over sangat kan! Yelah, aku jenis suka catat sebab aku mudah lupa hihi.


Ni BigFamily aku kat USIM. Classmate sem lepas tapi BigFamily tetap keep in touch hari hari! (group whatssap. hiks).
 Kelas baru takde ambik gambar sama sama lagi haha.



Life aku sama je macam budak budak lain. Eh tak tak, aku banyak main hahaha. Takde yang menarik sangat, pegi kelas balik kelas. Nanti kalau rajin aku update lagi. 







Thank you for reading this entry ! Salam <3




PEMILIK BLOG


Profile

CHIT-CHAT


Memori



credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
The editor: Lyana Fitry
Copyright: Anis Mahirah (me)