Anis Mahirah
FINAL PROJECT SEM 1
Tuesday 24 February 2015 • 09:03 • 0 comments


Assalamualaikum

Alhamdullilah sem 1 untuk first year degree dah habis. Suka duka drama semua ada lah. Pheww baru satu sem kot beb, dah mengeluh. Hahaha.

Masa sem 1, aku ada ambik subjek Kokurikulum dan aku pilih PINGPONG.
Motif? Konon pingpong tak memenatkan aku sebab sejak habis sekolah menengah aku jadi malas dan malas sangat nak bersukan. Entahlah kenapa.  Rasanya aku sorang je pikir camtu, lepas masuk PINGPONG ni penaaaaat lah! Dah lah aku tak pandai main jadi awal awal tu aku just kutip bola pingpong. Seriously. Then minggu last baru pandai main then masa tu, 'I can play what'. Hahahaha.


Course outline koko wajib buat projek akhir. Ustaz Naser cadangkan buat aktiviti dengan public tapi kat mana lah aku nak buat, kat nogori ni den bukan tau sangat. Masa tu lah aku terpikir kampung housemate aku! Oh Mira, makaseh makcik selamatkan kami semua. 



Thanks  AJK Multimedia sebab design ni :) Jadi tempat projek kami di
Kampung Felda Pasoh 1, Jolobu!




Dua orang gadis solehah banyak tolong aku dari A-Z. Kalau takde diaorang, rasanya tak kuat aku. Nak nangis dapat kawan macam ni. Terharu sangat. Hanya Allah je yang mampu balas jasa korang berdua.
Nanti iols tolong korang pulak yea kalau ada event apa2. Hehe.





Budak budak ni semua sporting sangat tau!
Lega aku bila tengok budak budak ni have fun.



'Dik, kau jangan peduli apa yang orang cakap, yang penting kau tetap superman kak paten! hahaha'




Terima kasih untuk semuanya. :)
Budak budak PINGPONG semua best! Aku cuba jadi leader yang baik sepanjang program ni, aiceehh tapi biasalah aku tetap ada kurangnya. Maaf kalau ada salah silap.
Aku rasa okey lah dengan diaorang ni semua walaupun program ni dah habis, kat luar bila jumpa, masih tegur tegur. Iolss yang malu sebab aku bukan ingat sangat setengah nama diaorg ni(teruk sangat kan) haha tapi diorang ingat aku hehe.



All The Best untuk semua! InsyaAllah ada rezeki jumpa lagi :)


PEMILIK BLOG


Profile

CHIT-CHAT


Memori



credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
The editor: Lyana Fitry
Copyright: Anis Mahirah (me)