Anis Mahirah
Charity Work
Wednesday 28 January 2015 • 10:53 • 0 comments

Assalamulaikum :)


How's your life? Ok ke tak ok? Teheee~ Ok aku just nak cerita pasal kerja amal yang aku dan kawan kawan plan nak buat nanti, insyaAllah.

Kerja amal macam ni dah lama sangat aku teringin nak buat sebab aku taknak lah jenis yang tengok gambar orang dalam kesusahan lepas tu just comment 'KESIANNYA'

Kesian memang kesian tapi at least we do something right? Tanya diri massing masing, apa yang kita buat untuk bantu mereka? 


Even benda ni kecik, aku harap Allah redha usaha ini. Aku bukan ada banyak duit pun so insyaAllah jualan ini, orang ramai boleh membeli sambil menderma k!


Kalau nampak jualan car boot kat mana manaarea Kelantan maknanya kitaorang lah tuu,
jangan tak tegur lak, aku setakat ni Alhamdullilah tak makan orang. Hahaha 





P/S: Mohon support kitaorg dengan viralkan gambar ni :)




Thankyou, xoxo. 

PEMILIK BLOG


Profile

CHIT-CHAT


Memori



credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
The editor: Lyana Fitry
Copyright: Anis Mahirah (me)