Anis Mahirah
Cerita Raya 2014.
Monday 18 August 2014 • 11:02 • 0 comments

Assalamualaikum :D


Selamat Hari Raya!  


Bagi yang tengah baca blog aku. yang  ada terasa tersakit hati dengan aku, ampun maaf dipinta , tak kisah lah aku sengaja or tak sengaja. Maafkan orang, hati kita tenang :)

Tahun ini tiada istilah *balik kampung* sebab aku dah berpindah balik Kelantan. Rasa janggal pada mulanya. Sedih ada happy pun ada.
Bukan apa, sedih teringat kawan kawan kat Perlis :')
Tidak mengapalah, kalian tetap dihatiku. Cewaaahhh.

...



Jom! Let the pictures tell:


FIRST DAY


Part of them.


Followers aku kat Instagram mesti dah bosan tengok gambar raya aku. *bajet follower ramai*. Ni family belah mummy kite. Every year, tema akan ditentukan mengikut 'turn' adik beradik Mummy.

Tahun ini, giliran Cik Ngah(second one), dia pilih kuning. Pun bolehh lah asalkan kami tetap meriah. Mihmih *gelak style baru*











Crowded. 




Aku ingat dah 19 ni dah takdapat duit raya. Nampaknya duit aku still mantain. Hehe sebab mostly orang orang ingat aku sekolah menengah. Ada yang ingat sekolah rendah. Tak kesah lah janji rocks.




Tahun ni sebab banyak masa aku terluang, so aku decide nak buat game di pagi raya supaya lebih meriah. Alhamdullilah semua family members setuju dan bagi support. Bukan game apa sangat, just macam lucky draw, pemenang sedondon n etc. Best sangat sebab happening even ada yang tak menang cuba lagi tahun depan. Hahaha.


Makaseh dekat ajk ajk(cousins) yang banyak tolong aku :')















...



Selalunya lepas balik kampung Mami, tengah hari akan ke kampung Papa. Walaupun panas, muka penat bergambar akan menjadi perkara wajib.Aku pakai baju raya sampai ke malam sebab ziarah family, 
BIG FAMILY :)


Gaya apakah ini . Hahahaha..












...





SECOND DAY






Tema: Blue. Papa yang decide. 

Second day buat open house. Takpernah lagi family aku buat open house awal awal2 cenggini selalunya masa kat Perlis, nak habis raya baru buat. Semalaman aku kat ospital sebab cousin kena admit, keracunan makanan. Sumpah ngantuk, pagi pagi lepas settle makanan aku bersiap, ambik gambar sikit trus cari katil. Hahahaha! Yelah, semalaman tak tidur. Cousin aku datang kejutkan aku pun, aku taklyan. Jadi biarlah open house aku berlalu tanpa aku sebab bukan ada kawan aku nak datang pun :P



...





THIRD DAY









Mat bunga aku :P


Tema: Purple

Raya ketiga kami akan sambung ziarah kerumah sedara dan macam biasa, malam baru balik rumah.


Begitulah setiap hari, baju pun recycle mana yang ada. Haha tapi family aku mesti pakai sedondon, barulah nampak serasi, happy family camtu. keke.
Alhamdullilah raya ni apa yang aku idam nak makan semua dapat makan. Banyak lak aku mengidam,
aku makan banyak pun badan tak besar besar-,-






...



ok ok.
enough la kan =)





Selamat Hari Raya Aidilfitri!
Mohon Maaf Zahir & Batin!


PEMILIK BLOG


Profile

CHIT-CHAT


Memori



credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
The editor: Lyana Fitry
Copyright: Anis Mahirah (me)