Anis Mahirah
My Business
Monday 12 January 2015 • 22:53 • 0 comments

Assalamualaikum.

Ehem. Mesti bosan kan, bila bukak blog aku.. balik balik entry yg lama. Wiwiwi. 
Semakin bertambah umur, semakin menjadi jadi penyakit malas aku nak uruskan blog. Lagipun internet kat hostel tak laju. Sedih iolss.


Quick update. Just nak introduce business aku. Small business, dah 7 bulan aku dan cousin aku set up. Carilah duit sikit sikit senang nanti nak tanggung belanja seharian.  Tapi duit keluar lagi banyak daripada duit masuk. Hahaha.
Actually, major reason aku nak jual tudung bukanlah duit semata mata. 
Niat aku,  nak encourage orang ramai (i mean sisters) 
cover their aurah properly according to Syariah.


...



Beli aaa satu, warna dia lawo lawo, kalau nak order boleh follow:


For business purpose, nak borong ke, nak discuss anything about business
boleh emailkan: salesmaheerascarf@gmail.com



...






...





PEMILIK BLOG


Profile

CHIT-CHAT


Memori



credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
The editor: Lyana Fitry
Copyright: Anis Mahirah (me)