Anis Mahirah
Welcome home!
Wednesday 14 May 2014 • 14:36 • 0 comments

Assalamualaikum :D

Hahaha. 
Kau dah kenapa Paten awal awal dah gelak? --'



Takdelah, almost four months aku abaikan belog aku. Kesian kakak maneh Yana buat blog baru untuk aku (gara gara kena hacked) tapi aku tak hupdate pun. Life tamhidi membuatkan aku takpandai nak manage time aku dengan betol. Haha. Busy benau kan? Padahal aku yang takreti nak urus diri.

Actually, aku tak tahu lah nak mula cita macam mana sebab takde apa pun nak diceritakan. Alhamdullilah dah habis Tamhidi(asasi) so nanti proceed untuk degree bulan 9 nanti. Oh yeah!
Tapi tak officially ex tamhidi lagi sebab result final sem tak dapat lagi. Haha.
Hm, harap harap nanti degree dapatlah course yang aku nak sangat2. Amin. 

Hampir 3 bulan cuti, kebanyakkan kawan kawan aku keja lah, buat itu buat ini. Aku?
Hm, macam biasa still menikmati masa rehat, menjadi penganggur terhormat k.


First day masa datang USIM! Muka pun macam nerd nerd pelajar mithali gitu. :P


\


Last Day pun still bergambau tempat sama. Haruslah kan! Baru final exam kata kann.
Tapi ni version dengan housemates.



InsyaAllah, ada masa ni aku akan rajinkan diri menguruskan belog ni since aku tak buat apa apa kan.




Salam <3


PEMILIK BLOG


Profile

CHIT-CHAT


Memori



credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
The editor: Lyana Fitry
Copyright: Anis Mahirah (me)