Anis Mahirah
Sem II-Tamhidi Perakaunan dan Muamalat USIM.
Tuesday 14 January 2014 • 18:03 • 0 comments

Assalamualaikum.

Sebagai seorang belajar yang cemerlang, semestinya saya amatlah busy sehingga mengabaikan blog ni. =P. Merepek aje aku ni. Lagipun siapa nak baca?

Oke. Dah masuk Sem II. Cepat benau masa berlalu, tak sempat cek nak ligan. Aduuii.. Ponat.
Almost 2months sem II start tapi aku baru belajar 2weeks. Kenapa? Kenapa? Kenapa?
Sebabnya aku demam selama 3minggu. Mengada betol kan demam lama lama?




Lepas demam, aku rasa nak menangis jugak lah sebab ada banyak assignment, quiz. Yang paling buat jantung aku berdebar dup dap dup.. Aku nak kena catch up lapang subjek almost masa tu setiap subjek dah belajar 2,3 chapter(nampak tak betapa speednya belajar. Fuuhh --')
Tapi aku chill aje bajet vogue gitu kann. Haha. 

Alhamdullilah, Allah tidak zalim kepada hamba-hambaNya cuma kita je tak reti reti nak bersyukur. Aku ada family especially parents yang banyak bagi support not pressure. Yang paling buat aku rasa touching dan akan ingat sampai bila-bila, aku ada ramai kawan yang banyak tolong aku dalam study. Kawan manalah yang sanggup spent leisure time dia untuk ajar kita. Susah nak cari tau tak. Memang aku appreciate sangat sangat dikelili kawan-kawan yang baikk sangat..

Oh lupa,  Terimakasih kepada doktor-doktor USIM,UKM, KBMC, USM, Klinik Nilai, Klinik Kota Bharu (ramai pulakk docs merawat aku) kerana merawat saya dan kepada yang mendoakan saya cepat sembuh, terimakasih sangat sangat tau! :') Aku mintak maaf kalau ada sesiapa yang contact,tapi aku takbalas sebab masa tu cuma reply yang rapat rapat aje.

InsyaAllah lagi 4bulan lebih habislah study aku sebagai pelajar tamhidi. Doakan aku rajin belajar tau! Hehe.


Salam

PEMILIK BLOG


Profile

CHIT-CHAT


Memori



credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
The editor: Lyana Fitry
Copyright: Anis Mahirah (me)