Anis Mahirah
Turns 19
Thursday 15 May 2014 • 11:39 • 0 comments

Assalamualaikum :D

Pada 9 Februari(pls semua org save the date) genaplah umur aku 19tahun. Yea dik, 
kak paten kau dah 19 tahun. 
Umur meningkat tapi orangnya, hmm. Haha

Tahun ni, i don't know why aku macam tak kesah sangat birthday aku(padahal menangis sebab tarikh tu kena balik hostel). Haha, bukannya apa sebab 9 Februari tu hari kena balik hostel so mood nak celebrate birthday tu macam down.


 Oi paten matured lah sikit, Keke


Syukurlah Alhamdullilah, aku dapat birthday celebration yang aku sendiri tak expect!
Sebabnya every year, aku akan countdown birthday aku sendiri. Hihi.
Jom jom cekidaud apa yang aku terharu sangat birthday aku yang ke-19 ni










Masa aku bangun pagi pagi tu, aku taksangka Mummy nak suprisekan buat
simple birthday party kat pantai sebabnya flight aku hari tu. Dah lah aku tak kemas barang lagi.
Ambik kau gelabah pagi pagi tu! Aku prasan semua orang macam kelam kabut.
Mana tak nya, last minute planning kan. Tapi, yang tak best adik aku takda sekali 
sebab birthday kitaorg dekat dekat, every year celebrate sekali. 
'Ngah, kakak monopoli kek. Maap la ye'

Tq sangat sangat untuk Papa, Mummy, adik2, nenek, family2 aku yang bersusah 
payah celebrate dan bagi hadiah penuh satu paper bag. Jenuhh aku bawak naik flight masa tu. Hehe :)


Masa balik rumah(hostel), housemates den macam taknak layan je so i
tak kesah lah. Muka bajet cool(birthday girl harus control). Then aku keluau lah
dengan kawan kawan baik aku. Ni lagi satu hal, perangai diaorg pun pelik benau.
So aku buat buat taktahu jelah. Tiba tiba jiran i text suruh belikan kek. Then aku tanyalah nak tulis apa pastu boleh pulak dia just cakap 'HAPPY BIRTHDAY TO YOU'.
Simple bak hanng. Ngan jiran jiran aku pun perangai pelik skali. 

Bila sampai rumah, dapat semua hadiah hadiah ni. Tq sangat uolls :')










*Dila, gmbar hadiah hilanglah. Maaf ye. Hehe





Yang paling gempak sangat!

 Housemates buat suprise birthday party!! Malam malam pulak tu. Siap invite jiran depan,belakang, tengah tepi siap. Memang meriah gila rumah malam tu.
Thanks kat Mira and Adlina sebab masak, Sedaappp sangat(dah boleh kahwin agaknya, pndai masak). Hehew. And cerita kek, actually untuk aku. Kahkahakah, housemates aku mntak tlong jiran depan rupanya(knon utk someone else)





Semua hadiah hadiah yang orang bagi sejak sekolah lagi, aku akan simpan kat satu tempat.
Boleh lah bukak gallery nanti. =P





Aku sangat bersyukur kerana dikurniakan dan dipertemukan dengan orang sekeliling yang baik-baik. Yang wish kat FB/whatssap/message and yang best siap buat video uolls, 

terimakasih!

Aku hargai sangat sangat dan aku mintak maaf kalau kalau aku lambat reply.
Seriusly, aku tak expect ramai benau ingat birthday aku(dah ada reminder kat FB). 
Takdelah, sebelum sebelum ni takdelah gempak nau. Mungkin dah 19tahun so pengakhiran umur belasan tahun sebab tu ramai ingat. Hahaha.

Aku minta maaf juga if before this, aku ada sakitkan hati sesiapa. Aku akan cuba sedaya upaya jadi orang yang senangkan orang lain.

Doakan yang baik baik untuk aku. okeh? :)



P/S: Still mengharapkan hadiah mini cooper. =P







Salam <3





PEMILIK BLOG


Profile

CHIT-CHAT


Memori



credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
The editor: Lyana Fitry
Copyright: Anis Mahirah (me)