Anis Mahirah
Tamhidian Life
Saturday 21 September 2013 • 07:13 • 0 comments

Hai. Assalamualaikum =)

Otak aku ligat memikirkan final exam yang bakal menjelang. Huhu. Dengan muet testnya lagi. Oh,tidaaaaaaaakk! Saat-saat getir ni, tetiba assignment datang bak air terjun(means banyak bak hang). 
Aku sendiri tak paham, apasal lah time camni, nak banyak keja nak buat.

Merungut ke Faten? Takdelah. Kite senyum je. =)

Pejam celik, tak sangka dah 5 bulan aku melangkah ke alam universiti(ceewaah). Aku rasa baru semalam je minggu orientasi. Haha. Seriously, apalah aku buat sebelum ni. Biasalah nak selesa kat suatu tempat, it takes time, right? :P



Aku adalah student Tamhidi Akaun Muamalat
Seronok sangat belajar sampai aku taktahu aku yang aku belajr. Bagus sangat? Itu beerti, main-main. Hee. Memang aku nak kena pulun lah untuk final exam. Tulaa, masa belajar main-main, ni lah akibatnya. 
Adik-adik jangan ikot tau. =)



Ini gambar classmates den. TAC7. Cool tak kita orang? :D


Ni Tamhidian Teratak Mahligai Indah. Apa tu? Haha. Ni housemates den. Sweet kan kite orang
Teratak Mahligai Indah tu nama rumah kita orang. Poyo je kan siap ada nama rumah? :P


More picture:
Tamhidians: 

Iftar Tamhidi:
Doakan untuk Kak Paten eh. (Kak? Bajet tua).  Doakan bagi dapat pointer 3.5above, insyaAllah. :D




Salam <3

PEMILIK BLOG


Profile

CHIT-CHAT


Memori



credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
The editor: Lyana Fitry
Copyright: Anis Mahirah (me)